باران8


باران عاشقانه

آشپزی ام خوب نیست ؛ اشک پشت پا بریزم برایت ؟

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند

گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی…

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده ..

امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!

و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!

و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست…

و غمــت سـهم ِ مــن!

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

دلم بهانه ای میخواهد برای ادامه زندگی…

مثل یک بوسه عاشقانه که یادم بیاورد هنوز زنده ام !

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

راه میروم و شهر زیر پاهایم تمام میشود !

تو … هیچ کجا نیستی…

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

بهار من مرا بگذار و بگذر

رهایم کن برو دلدار و بگذر

من عادت می کنم اینجا به غمها

مرا پر کن از این اجبار و بگذر…

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

کاش یکی پیدا میشد که وقتی میدید گلوت ابر داره و چشمات بارون ، به جای اینکه بپرسه “چته ؟ چی شده ؟” ؛ بغلت کنه و بگه “گریه کن” …

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

حتی دوباره لبخند زدن هم دل میخواهد که من دیگر ندارم !

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

تو را هرگز آرزو نخواهم کرد، هرگــــــــز …

چون محال میشوی مثل همه آرزوهایم !

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

دنیا اونقد کوچیکه که آدمایی رو که ازشون متنفری هر روز میبینی

ولی اونقدر بزرگه که اونی که دلت می خواد رو هیچوقت نمیبینی …

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

خاطرات آدم مثل یه تیغ کند میمونه که رو رگت میکشی!

نمیبره اما تا میتونه زخمیت میکنه

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

دیر آمدی ؛ بودنم در حسرت خواستنت تمام شد …

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

گریه کار کمی استدیار عاشقی هم شهر هرت داره !

خیلی راحت دل می دزدن ، دل می برن ، دل می شکنن …

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

گریه کار کمی است

 

 

آنکه می رود فقط می رود ولی آنکه می ماند درد می کشد ، غصه می خورد ، بغض می کند ، اشک می ریزد و تمام اینها روحش را به آتش می کشد و در انتظار بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت آرام آرام خاکستر می شود …

آری ، این است خاصیت عشق یک طرفه …

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

گریه کار کمی استگاهی از خیال من گذر می کنی …

بعد اشک می شوی …

رد پاهایت خط می شود روی گونه ی من …

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

گریه کار کمی استبه من گفت برو گورِت رو گم کن …

و حالا هر روز با گریه به دنبال قبر من می گردد !

کاش آرام پیش خودت و زیر زبانی می گفتی :

گریه کار کمی است

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

گریه کار کمی استاولین خنده ز بی دردی بود

آخرین گریه ز بی درمانی

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

گریه کار کمی استمن که به هیچ دردی نمیخورم …

این دردها هستند که چپ و راست به من میخورند …

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

گریه کار کمی استنمیدانی چه حالب دارم “من” وقتی که از “من” حال “تو” را میپرسد…

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

گریه کار کمی استمن مرده ام … به نسیم خاطره ای ، گاهی تکانی می خورم … همین

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

گریه کار کمی استکاش بودی تا من نیز چیزی برای از دست دادن داشتم …

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

گریه کار کمی استاستخوان هایم را به دانشمندان بسپارید …

شاید بفهمند نه یخبندانی بود نه بیماری مهلکی !

من از دوری تو منقرض شدم …

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

گریه کار کمی استچند تکه از تو

پریشان افتاد

ته فنجانی که فالم را می گرفت…

می گفت آرام نیستی

و فردا هیچ نامه ای نخواهد آمد…

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

گریه کار کمی استشبانه هایم برای تو

عشق هم…

خاطره ی مُرده ای باشد

برای وقت های کسالت

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

گریه کار کمی استشاید چشم های ما نیاز داشته باشند که گاهی با اشک های مان شسته شوند

تا بار دیگر زندگی را با نگاه شفاف تری ببینیم…

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

گریه کار کمی استخاطرات مثل یه تیغ کند می مونه…که رو رگت میکشی…

نمیبره ، اما تا می تونه زخم میکنه…

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

گریه کار کمی استخــوب ِ مــن ،

همین جا درون شعرهایم بمان

تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدمها مرا با خود نبرد

به سرزمین هایِ دورِ احساس ؛

من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها

شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دستهایمان

تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

گریه کار کمی استبه سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت !

نـــــــــه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم !

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

گریه کار کمی استجان غمگین ، تن سوزان ، دل شیدا دارم

آنچه شایسته عشق است ، مهیا دارم

سوز دل ، خون جگر ، آتش غم ، درد فراق

چه بلاها که ز عشقت من تنها دارم

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

گریه کار کمی استدرد اگر سینه شکافد ، نفسی بانگ مزن ! درد خود را به دل چاه مگو !

استخوان تو اگر آب کند آتش غم ، آب شو ، آه مگو !

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

گریه کار کمی استمن ماندم و حلقه طنابی در مشت

با رفتن تو به زندگی کردم پشت

بگذار فردا برسد می شنوی

دیروز غروب ، عاشقی خود را کشت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 14 دی 1392برچسب:,ساعت 1:31 توسط همه منابع| |


Power By: LoxBlog.Com