باران13


باران عاشقانه

خوشابحالت آدم…

خودت بودی وحوا

وگرنه حوای توهم هوایی میشد!

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////بعضی از آدما ” خـــــــــــــــــــوب نمی بینن ”

اما بدتر از اون اینه که:

بعضی دیگه ”

خوبـــــــــــــــــــــــی رو نمی بینن…

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

این روزها

با هر صدائی بر می گردم

و هر بار باید

به روی دلم نیاورم

که تو نبودی…

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

من در میان مردمی هستم که باورشان نمیشود تنهایم

میگویند خوش به حالت که خوشحالی

نمیدانند دلیل شاد بودنم باج به آنهاست برای دوست داشتن من

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

میدانم که یکی از روزهای مبهم دور…

وقتی جلوی تلویزیون رو کاناپه لم داده ای و بچه ها از سروکولت بالا میروند…

درست همان لحظه ای که قرار است احساس کنی خوشبخت ترینی…

ناگهان…

یاد من به سینه ات چنگ میزند

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

چشمانم را باز میکنم و او نیست…

این بی رحمانه ترین اتفاق هرروز است…

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

دلم نگرفته از اینکه رفتی…

دلگیرم از دوست داشتن هایی ک میگفتی ولی نداشتی..!

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

شده درخلوت تنهایی خود،یادیک خاطره شادت بکند؟لرزه برقلب ودلت اندازد؟بی خبرازهمگانت بکند؟تویی آن خاطره خلوت تنهایی من.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

عشق

درعشق گرچه بایدآهی سردبودن

همرنک باآه وفغان ودرد بودن

نالیدن ودرکوشه رفتن سخت ننک است

درعاشقی باید همیشه مرد بودن

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

دیدی آخر من را لمس کردی!ولی چه حیف…سنگ قبر من”احساس”ندارد …

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

هیس…ساکت!

یک کف مرتب به افتخار رفتنش… چه بااحساس منوگذاشت ورفت…!

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

زیر باران آدم ترم

خاک ِ تنم ، بوی دستهای گِلی ِ خدا را می گیرد…

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

خـیـانـت کـه مـیـکنـی دیـگـر خـیـالـت راحـت است،

مـیـدانـی کـه مـُرده . . .

وجـدانـت را مـیـگـویـمـ !

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

تنــهایـی یعنـی ؛

ببـیـنـی

غـریـــبه هــا

دردت را

بهــــــتر از او

می فــهمند !

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ساده میگویم…

دلم یک خوب می خواهد

نه اینکه عالیه عالی

نه اینکه بهترین باشد

دلم یک خوب میخواهد ….

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

استعدادعجیبی درشکستن داری.قلب،غرور.پیمان.استعدادعجیبی درنشستن دارم .به پای تو.به امیدتو.درانتظارتو !

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

دمش گرم…؟ باران رامیگویم به شانه ام زدواگفت…خسته شدی استراحت کن امروز رومن به جای تومی بارم،

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

/نقـش یـــک درخــت خشک را

در زنـدگی بازی میکـنم

نمیـدانم که بایـد چشم انتظار بهار باشم

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

شبیه کسی شده ام که پشت دود سیگارش با خود میگوید باید ترک کنم، سیگارم را، خانه ام را، زندگی ام را… و باز پکی دیگر میزند…!

v

خسته ام ازاهل دنیا خسته ازاین سرنوشت،آن که آمدباسیاهی روی قلبم را نوشت،چشم برهم تازدم روح وجسمم راگرفت،عاشقش گشتم ولی تنهاخداحافظ نوشت

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

آدامس ها بهترین معلمان معنویت اند. از همان اول به ما میاموزند که هیچ شیرینی ای ماندنی نیست؛

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

‘ تو ‘ ماه را دوست داری.. من ‘ ماه هاست که تو را … ‘ برای رفیق خوبم…

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

باران بیاید یا نیاید

توباشی یا نباشی

خاطرت باشد یا نباشد

دیگر تنهاییم را با تو هرگز قسمت نمی کنم

و از ته دل به تو می گویم ؛

نا رفیق !

من خیس از یاد توام !

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

دست

فـرامـوش نمـی کــند

حـافــظه ی نــوازش

از جـنس ِ حـــرارت اسـت …..!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:,ساعت 1:0 توسط همه منابع| |


Power By: LoxBlog.Com