باران1


باران عاشقانه

 

میدانی رفیق . . . . سردش بود . . . دلم را برایش سوزاندم . . . گرمش که شد با خاکسترش نوشت : خداحافظ . . . و رفت . . . _________________________________________________________________________________ عشق من : نگو بار گران بودیم و رفتیم . . . نگو نامهربان بودیم و رفتیم . . . اخه اینها دلیل محکمی نیست . . . بگو با دیگران بودیم و رفتیم . . . __________________________________________________________________________________ دلتنگ شدن حس نبودن کسی ایست که . . . تمام وجودت به یکباره تمنای بودنش را می کند . . . ________________________________________________________________________________ حرفهای دلم را هرگز کسی نفهمید . . . فقط روزی مورچه ها خواهند فهمید . . . روزی که در زیر خاک گلویم را با تاراج میبرند. . . _______________________________________________________________________________ کاش دنیا فقط چند ثانیه خفه میشد . . . تا من با خودم گپی بزنم . . . به هر عاشقی که مینگرم در شکایت است . . . و من در حیرتم که لذت این دنیا به کام کیست ؟؟؟ _______________________________________________________________________________ کسی که یکبار رفته اگه هم برگرده. . . یادت باشه که دیگه راه رفتن رو یاد گرفته رفیق . . . _______________________________________________________________________________ چقدر دورتر از احساسم ایستاده ای . . . از این فاصله تو حتی صدایم را نمیشنوی چه برسد به دلتنگی . . . ________________________________________________________________________________ عشق من . . . مبادا گرفته باشی . . . که شهری را به نماز آیات وا میدارم . . . _______________________________________________________________________________ ابراهیم نیستم . . . . اما غرورم رو قربانی کسی کردم که ارزش گوسفند هم نداشت. . . ________________________________________________________________________________ همین که هستی . . . همین که در سرای دلم راه میروی . . . همین که گاهی پناه واژه هایم میشوی . . . کافیست برای یک عمر آرامش . . . ________________________________________________________________________________ رفیق . . . برای همه خوب باش . . . آنکه فهمید همیشه کنارت خواهی ماند . . . و آنکس که نفهمید روزی دلش برای خوبیهایت تنگ میشود . . _____________________________________________________________________________ عشق من . . . برایمن مهر در نگاه توست . . . نه اول پائیز . . . ________________________________________________________________________________ به همه چیز عادت می کنیم به داشته ها و نداشته هایمان خیلی طول نمی کشد که جلوی آینه زل بزنی به خودت موهایت را کنار بزنی و با خودت بگویی اصلا مگر داشتی اش مگر از اول بود ؟! که بودن و نبودنش مهم باشد … ______________________________________________________________________ یه وقتا دلت طوری تنگ میشه که مغزت کاملا فلج میشه بدی هاش یادت میره نامردیش یادت میره بی محبتی و رفتارسرد و تلخش یادت میره وقتی با بیرحمی تنهات گذاشت یادت میره فقط میگی خدایا یه دقیقه ببینمش این دل وامونده آروم شه...! _________________________________________________________________________________ اسم های مجازی تصویر های مجازی مشخصات مجازی و در بین این همه چیزهای مجازی تنها یک چیز حقیقت دارد تنهایی من... _________________________________________________________________________________ در آغوشـش میکشی و محکم میفشاری اش به خـودت.....زل میزنی!!! و به چشـمهایش خیره میشوی...به نگاهـش آرام میگویی:با من بازی نکــن. و او ....... و او درسـت همین کار را میکند!...!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

ملیسا
ساعت23:39---29 آذر 1392
سلام تو پسری یا دختر چرا زدی همه منابع
پاسخ:من پسرم دیگه چون اینا از منابع دیگه تحیه شدند منم نزدم به نام خودم


مرتضی
ساعت23:36---29 آذر 1392
از وبلاگت خوشم نمیاد جالب نیست
پاسخ:بازم ممنونم سرزدی


مرجان علی پور
ساعت23:35---29 آذر 1392
وب زیبایی داری
پاسخ: ممنونم قربونت


lili
ساعت23:34---29 آذر 1392
وب زیبایی داری

nava
ساعت0:28---11 آذر 1392
mamnonam azezam vb aledare
پاسخ:ممنونم که سرزدی


مریم
ساعت0:25---11 آذر 1392
سلام. خوبی عزیزم . به هم سر بزن گلم. وب عا لی داری
پاسخ:سلام . چشم حتما


میلاد
ساعت0:24---11 آذر 1392
ممنونم من چنتا از چعرات را کپی کردم داداش
پاسخ:خاهش عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:,ساعت 15:45 توسط همه منابع| |


Power By: LoxBlog.Com