باران4


باران عاشقانه

 

سلام دوستای گلم

یه سوال :

بهترین و بدترین خاطره واسه شما چی بود ؟؟؟؟

لطفا همه جواب بدین .

مرسی ممنونم

 



نظرات شما عزیزان:

خوشبخت
ساعت0:38---11 آذر 1392
سلام .چو از دل براید به دل نشیند.برای شما آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم .
امیدوارم دوباره عشق رو تجربه کنین،
بهترین خاطره من اینکه برای اولین بار عاشق شدم و 8 ماه بعدشم باهم ازدواج کردیم و این زیباترین اتفاق زندگیم بود.


ناشناس
ساعت0:37---11 آذر 1392
بدترين:اعتمادب ي نامرد....بهترين نداشتم

مهسا
ساعت0:37---11 آذر 1392
بدترین: وقتی بهش گفتم دوستت دارم رفت با یکی دیگه ازدواج کرد آرزو میکنم خووشبخت شه لااقل بدونم اررزششو داشت محلم نزاره

محمد
ساعت0:36---11 آذر 1392
آن كوچه ي پر ز ماجرا يادت هست؟
و بازي گرگم به هوا يادت هست؟
باران كه گرفت هر دومان خيس شديم
مانند گل و پرنده ها يادت هست؟
روزي كه تو را باز صدا زد مادر
گفتي:‹‹نمي آيم به خدا ››يادت هست؟
در بازي گرگم به هوا مادر برد
از من كه تو را كرد جدا يادت هست؟
آن روز گذشت و بهاري ديگر
نگذاشت به باغ ما پا يادت هست؟
تو نیستی که ببینی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:,ساعت 1:32 توسط همه منابع| |


Power By: LoxBlog.Com