باران5


باران عاشقانه

 

ای کاش نقشه سرزمینم به جای گربه شبیه سگ بود . . .

تا مردمش به جای این همه خیانت کمی باوفا بودند . . .

 

 

 

سـخـت تـر از نـبـودنـت
انـکار دوسـت داشتـنـت است ...

انـکار تـنهایـیـمــ ،

دیـدن غـرور خـرد شدهـ امــ ،

 و اشـک هـایـے کـه بـے اختـیار جـارے مے شونـد ...

 

 

بیزار باش از معشوقی که اسم هرزه گی هایش را بگذارد آزادی . . .


اسم نگرانی هایت را بگذارد گیر دادن . . .

و برای بی تفاوتی هایش اعتماد داشتن به تو را بهانه کند . . .

بیزار باش رفیق

 

 

 

نِمــــیـــدانَمـ
دوستت دارمـ چهـ واژه ایـــــــــســت
کهــ هرچه میگویی عاشـــق تــــــــــــــــــر میشوی
و هرکه میشنـــــــــــــــــود....مغـــــ×ــــــــــــــ×ــــــــــرورتـــــر!!!

 

 

 

ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﻱ ﻳﻮﺍﺷﮑﻲ ﻫﺎ ﻣﺎﻥ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ !!!
......
ﻳﻮﺍﺷﮑﻲ
ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻥ ﺷﺒﻮﻧﻪ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ!!
ﺑﺮﺍﻱ ﺑﻮﺳﻪ ﻫﺎﻱ ﭘﺸﺖ ﮔﻮﺷﻲ!!
ﺑﺎ ﺻﺪﺍﻱ ﺁﻫﺴﺘﻪ
ﮔﻔﺘﻦ "ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !!"

 

 

 

بزرگترین حماقت زندگی می تونه این باشه که
به کسی که اشکاتو میبینه و بی اعتنا میره ،
برای بار دوم اعتماد کنی ....!

 

 

این تو نیستی که مرا از یاد برده ای . . .

این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهنت عبور کند...

صحبت از فراموشی نیست . . .صحبت از لیاقت است

 

 

 

لهاست عبور کرده ام از خویش . .

یادم بخیر

 

 

 

با دستان خالی از دنیا خواهم رفت …
نباید نگران باشم چون حداقل با دلی پر میروم !
 

 

 

انقدر زمین خورده ام که رنگ آسمان را فراموش کرده ام
بوی خاک میدهند تمام ارزوهایم !

 

 

گفتم غم تو دارم
چیزی نگفت و بگذشت
حافظ خوشا به حالت
یارم گذشت و یارت
گفتا غمت سرآید

 

 

 

رفته ای و من هر روز به موریانه هایی فکر می کنم که آهسته و آرام گوشه های خیالم را می جوند
تا “بی خیال” نشده ام برگرد !

 

 

 

مرا چه به فال حافظ که یوسفم را سال هاست گرگ خورده است و در قحطی عشق چنان به سنگ ها دلبسته ام که حتی میان فال ها هم کلبه ی احزان من گلستان نمی شود …

 

 



نظرات شما عزیزان:

مدیر
ساعت23:50---29 آذر 1392
سلام وب خوبی داری داداش بیا حتما
پاسخ:سلام داداش ممنونم نمیدونم شاید


مدیر
ساعت23:49---29 آذر 1392
سلام من مدیرم ادمین چرا دیگه پیدات نیست شماره هم که ازت ندارم که باهات تماس بگیرم همه این جا دلشون واست تنگ شده همیشه حرف از تو هست
پاسخ:سلام داداش خوبی نمیدونم چرا دیگه نیومدم شم حتما میام


مدیر
ساعت23:49---29 آذر 1392
سلام من مدیرم ادمین چرا دیگه پیدات نیست شماره هم که ازت ندارم که باهات تماس بگیرم همه این جا دلشون واست تنگ شده همیشه حرف از تو هست

مدیر
ساعت23:49---29 آذر 1392
سلام من مدیرم ادمین چرا دیگه پیدات نیست شماره هم که ازت ندارم که باهات تماس بگیرم همه این جا دلشون واست تنگ شده همیشه حرف از تو هست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 16 آذر 1392برچسب:,ساعت 15:52 توسط همه منابع| |


Power By: LoxBlog.Com