باران7


باران عاشقانه

دلم مرگ میخواهد !

بی صدا !

بی هیاهو !

بی شــــــــــــلوغی !

بی گریه ها و ضجه های مادرم !

آرام محو شوم از صفحه ی زنــــــــــــدگی !

جوری که انگار از اول نبــــوده ام . . .

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

مــےכانـــم روزے تـــو مـرا כر آغــوش خـواهــے گـرفـﭞْ…

 

پـشـیمــــاטּ و بـا چشمــانــے پُــر از اشـڪ…

 

خــوכم را ڪـﮧ نــﮧ (!)

 

عـڪـωـــم را…!

 

عـڪـωـــے ڪـﮧ ڪنــارش نـوشــﭡــﮧ اسـﭞْ:

 

" یـڪ هفــﭡـــﮧ گـذشـﭞْ… "

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

پرده ی گوشهایش را کشیده است

 

 که نشنود...

 

 صدای عشق مرا

 

 چشم هایش را بسته است

 

 تا نبیند...

 

 بی تابی دل مرا

 

 آهای اهل زمین

 

 به او بگویید

 

 دوستش دارم..

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

گریه کار کمی است

 

 برای توصیف نداشتنت…

 

 دارم به رفتار پر شکوهی

 

 شبیه به

 

 مرگ

 

 فکر می کنم…!

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

چند وقتیستـــــــــــــ همه دلگیرند از من ...

دلیل میخواهند ...

مدرک میخواهند برای غمگین بودنم ....

برای نا امید بودنم،برای تلخ شدنم ....

نگران نباشید !!!

من نه غمگینم ...نه نا امید ... نه تلخ ...

فقط مدتیستــــــــــــ که به دنبالشان میگردم ...

مدتیست که گم شده اند...

صبرم ... تحملم ... امیدهایم ... انگیزه ام ...

نمیدانم کدام صفحه ی قصه ی سرگذشــــــــــــــــــتم را جا گذاشتمشان ...

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

خداوندا امضا کن…

 

 به یکتایی ات قسم،کم آورده ام…

 

 بازکن نامه را،

 

 استعفاى من است از زمینتـــ…

 

 مبارکــــــ خودت باشد،

 

 اینجا کسی مرا دوســــــــت ندارد...

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

اشـــــــــــکهایم

 

 دفتـــــــــــردلتنگـــــ ــــــیهایـــــــــــم راخیـــــــــــس میـــــــــــکـــــــــــ ندهـــــــــــرشب...

 

 اینهـــــــــــاکــــــــ ـــه می بینیـــــــــــد دلـــــــــــنوشته های خیس

 

 روزهـــــــــــاوشبهـــــ ــــــای تکـــــــــــراری من است...

 

 بااینهـــــــــــاعاشقـــ ــــــــی مـــــــــــیکنــــــــــ ـم

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

هیــــــچ گاه دوســــت داشــــتن هــــایِ پــــر دلیـــــل را

 

 دوســـــت نــداشتـــه ام

 

 مثلــا ایــــن ها که می گـــویــــنـــد

 

 عاشــــقِ چشــــمانـــش شدم . . .

 

 یا دیگـــــری می گـــویــد

 

 عاشـــــقِ شــانــــه هـــایــــش . . .

 

 یــا چــه می دانــم هرچـــه!

 

 اصلــا معنـــی نــدارد

 

 وقتـــی کســـی می گویـــد چـــرا دوستــــش داری؟

 

 بایـــد نگـــاهـــش کنـــی

 

 لبــخــــــنــد بــزنــی

 

 و بگـــویـــی

 

 چـــــون

 

 دوســــتـــــش دارمـــ

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

اونِـــمی دانـَد وقـــتی نیستـــ تـــَمآم لَــحظِہ هــآیم تِکـــرآری وتَلــخـَند...

 

نِـــمیدآنـَد وقـــتی ازجُــدآیی مـیگــویَــد دلـِــ ــم هِــزآرپـآره مـی شَــود...

 

نِـــمیدآنـَد ثـآنـیہ ثـآنـیہ نـَبودنـَش رآبآعَکــسَش میگُــذرآنـَم!

 

نِـــمیدآنـَد...

 

آمــآ دلــــم مـی دآنَــد

 

چِــقَدرسَختہ است نَبــودَنش...

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

آرزو دارم شبی عاشق شوی

 

آروز دارم بفهمی درد را

 

تلخی برخوردهای سرد را

 

می رسد روزی که لحظه ها را بی من سر کنی

 

میرسد روزی که مرگ عشق را باور کنی

 

میرسد روزی که تنها درکنار قبر من

 

نامه های کهنه ام را مو به مو از بر کنی

 

می رسد روزی که فریاد وفا را سر کنی

 

 می رسد روزی که احساس مرا باور کنی

 

می رسد روزی که نادم باشی از رفتار خود

 

خاطرات رفته ام را مو به مو از بر کنی

 

 می رسد روزی که تنها ماند از من یادگار

 

نامه های کهنه ای را که به اشکت تر کنی

 

می رسد روزی که صبرت سر شود در پای من

 

آن زمان احساس امروز مرا باور کنی

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

خبر از من داری؟…

 

 خبر از دلتنگی های من چطور؟

 

 و آن پروانه های شادی که در نگاهم بودند…

 

 خبرش رسیده که مرده اند؟

 

 هیچ سراغ دلم را میگیری؟

 

 کسی خبر داده که آب رفته ام از خستگی؟

 

 مچاله ام از دلتنگی؟

 

 آه… که هیچ کلاغی نساختیم میان هم

 

 خیالت راحت…

 

 خبرهای من به تو نمی رسد…

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

همیشه که آدم کم نمی آورد ... ،

 

 گاهی زیاد می آورد ... ،

 

 غم از سر و روی َش ...

 

 از حدقه ی ِ چشمان َ ش بیرون می زند ...

 

 

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

یـــکی از همیـــــــن روزهــــــــــا

 

 بایـــد خدا را صدا بــــــــــزنم

 

 یک میــــــــز دو نفــــــــره

 

 دو صنـــــــــدلــی

 

 یــــــــکی مـــــــن

 

 یـــــــــکی خــــــدا

 

 حــــــرف نمـــــــیزنم

 

 نـــــــگاهم کافیــــــست

 

 میـــــــــدانم

 

 برایـــــــــم اشــــــــک می ریــــــــزد!!!

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

בیوانہ وار انتظار لحظہ اے را میڪشم ڪہ از פֿـواب بیـבار شوم

 

 و گرماے ڪسـے را בر آغوش פֿـوב حس ڪنم

 

 با چشم هاے پف ڪرבه ام بنگرم

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

خوب من !

 

 كاش یادت مانده بود كه ....

 

 من نه تنها بودم و نه از روی كمبود محبت به تو پناه آورده بودم

 

 من فقط دوستت داشتم

 

 و تو این را خوب فهمیدی

 

 و بعد ....

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////



نظرات شما عزیزان:

sima
ساعت21:32---1 دی 1392
وب قشنگی داری ممنون که بهم سر زدی
پاسخ:فدات عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 1 دی 1392برچسب:,ساعت 11:45 توسط همه منابع| |


Power By: LoxBlog.Com